لیست رستوران های آنتالیا
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران آسمانی آنتالیا

رستوران آسمانی یکی از رستوران های معروف آنتالیا می باشد که در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و توانسته طرفداران بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند. این رستوران انواع غذا های مدیترانه ای, بین المللی و ... را به بهترین صورت ممکن اما با قیمتی نسبتا بالا ارائه می دهد که در برابر قیمتی که دریافت می کند کیفیت بی نظیری ارائه می دهد. رستوران آسمانی در آنتالیا, لارا, مراد پاشا آماده پذیرایی می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا با عزیزانتان به این رستوران بروید و لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران آسمانی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی یکی از رستوران مدرن, شیک, معروف و بسیار محبوب در آنتالیا می باشد که توانسته طرفداراین زیادی چه داخل و چه خارج از آنتالیا را جذب خود کند. این رستوران انواع غذاهای آسیایی, سوشی های مختلف و ... سرو می کند و طرفدارای زسادی از گردشگران تور آنتالیا را داراست. رستوران دارای امکاناتی مانند: صندلی چرخدار مخصوص افراد کم توان, صندلی کودک, اینترنت, پذیرش سفارش و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا لحظاتی خوش را در کنار عزیزانتان در این رستوران مدرن سپری کنید.

رستوران کایسون سوشی آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا با اجرای موسیقی زنده در شب و سرو غذاهایی مانند کوفته, مخلوط کبابی و غذا های گیاهی در باغ آماده پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. رستوران حسن آقا از رستوران های ایرانی آنتالیاست که معروف ترین و خوش طعم ترین غذایش پیاز است که با لوبیای پخته شده, سیر, گردو, روغن زیتون و پیاز تهیه می شود. در سفرتان با تور آنتالیا حتما به رستوران حسن آقا بروید و غذاهایش را امتحان کنید بی شک از طرفدارانش خواهید شد.

رستوران اکیجی آنتالیا

رستوران اکیجی آنتالیا با چشم اندازی بی نظیر از بندرگاه آنتالیا آماده پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. منوی رستوران شامل غذاهایی مانند: ماهی, تاس کباب, ماهی شور پخته که مخصوص این رستوران است و انواع غذاهای بین المللی و دریایی می باشد. این رستوران چند قایق شناور دارد که از آن ها به عنوان سالن غذا خوری استفاده می شود. مسافران تور آنتالیا که به دنبال یک تجربه جدید می باشند در سفر خود با تور آنتالیا می توانند به این رستوران بروند و لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

رستوران China Garden آنتالیا

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به غذا های آسیایی و چینی علاقه دارید پیشنهاد ما به شما مسافران تور آنتالیا رستوران  China Garden آنتالیا می باشد. این رستوران با کارکنانی صمیمی و مهربان, فضایی بسیار شیک و آرام و چشم انداز زیبایی از ساحل میترانه پذیرای شما گردشگران تور آنتالیا می باشد. با انتخاب تور آنتالیا امکان وقت گذراندن در این رستوران برای شما عزیزان فراهم خواهد شد.





:: برچسب‌ها: لیست رستوران های آنتالیا, رستوران های آنتالیا, بهترین رستوران های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: